فقط تورو دوست دارم


تو را دوست می دارم ٬ نمی دانم چرا ٬

 



شاید این طبیعت ساده و بی آلایش من ٬

 



حد و مرزی برای دوست داشتن نمی شناسد .

 



ولی سخت در این مکتوب فرو نشسته ام

 



چه کسی مرا دوست می دارد ؟

 



ای فرشته نازل شده بر چشمانم ٬

 



ای شقایق زندگی ام ٬

 



ای تنها ستاره آسمان قلبم ٬

 



ای زیباترین زیباییهای محبت ٬

 



ای بهانه شبهایم ٬

 



ای تنها نیاز زنده بودنم ٬

 



ای آغاز روز بودنم ٬

 



ای نیمه پنهان من ٬

 



و تو ای معشوقه من ٬

 



تو را با تمام وجود ٬

 



                           دوســت دارم و

 



                                        می پرستم.



نظرات شما عزیزان:

روژان
ساعت15:53---10 بهمن 1392
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس

http://amour-en-portrait.ca.cx (این یه بازی فرانسویه) صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید


روژان
ساعت15:53---10 بهمن 1392
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس

http://amour-en-portrait.ca.cx (این یه بازی فرانسویه) صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید


مسعود
ساعت16:17---6 بهمن 1392
سلام ابجی
کم پیداییییییییییییییی؟
ی سر بزن منتظرت هستم
تازه اپیدم
خالی از لطف نیس


سعیدتکنو
ساعت9:32---6 بهمن 1392
سلام عزیزم عالی بود

مسعود
ساعت22:41---2 بهمن 1392
سلام ابجی کم پیداییییییییییی؟
اپ میکنی خبر نمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟
حتما ی سر بزن بهم
منتظرت هستم
با اپ های جدید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 27 دی 1392 | 23:37 | نویسنده : شیطون بلا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.